Wednesday, March 16, 2011

kawan2 kuuuu.......

alllloooo,,,,
aku ru je ade test bascom td,,huhu,,,sgt2 sronok ye hati ni mnjawabnyerr,,haha
adoyaii,,,act susa kott,,hehe
sbenanyer bkn 2 entry yg ak nk 2lis arini,,huhu,,
aku ase tok permulaan blog nih,ak nk cte sal kwn dlu,,,coz kwn2 la the biggest 
influences in life actually..haha,,peer influence,bku ethic bsness aku ckp,,
huhu...
aku kt u nih,,,,rmai yg ak rpt,,,yg pling rpt anis 2 la,,,klau yg salu g klas sme
n wat assgment same2,nme dy aini...and klau aku salu stady sme2,nme dye ika,,
kwn2 aku rpt kt hostel plak slen anis, huda n lisa...meraka2 ni la kwn2 yg ak syggg....huhu
kwn lelaki yg ak rpt sgt xdela,,,aku ngn dak laki klas ak sume rpt...kre sporting
la sumenyer,,,huhu..dlu....aku de kire rpt ngn someone nih,,aku sonok b'kwn ngn dyer,,baik orgnyer,,pndengar yg bek..
tp takdir ktorng nk kwn rpt x lame,,,coz,dy ade "kwn" yg lbih rpt,,,so...ak xksa,,ak pn jauhkn dri,,,haha,,sdey kott sbanyerr,,:(
grrr,,,xpe,,,
sesuatu khilangan 2 psti ade gantian yg lbih baik akn diberi oleh Allah:) insyaAllah,,,
sudah2,,beralih mse skul dlu ok..hihi
 mse kat skul dlu,ak ade satu geng,,,geng??cm ganas je bunyi nye,,haha..
x de la,,kami budak2 baik,,huhu,,haha,,nk glak aku 2lis,,,hihi:)))
nme group ktaorg GBC,,haha,,cm sengal2 gitu kan,,,ni sume cdgan rara n jaja kot mse 2,,
knonnyer time 2 tengah hangat citer geng budak skolah,,hahaha
pe2 la kn,,,tp ade gk yg kte gbc 2 geng bdk cntik,,memandai jerr,,,tp
emg aku ngaku kwn2 ak cntik2 sumenyer,,huhu...syukur Ailhmdulillah kurniaan Allah kan,,,
yang pasti kecantikan itu milik Allah,,,:)
bukan milik kte sbenanye,,,








haa,,,ni la aini lidyawati,,hihi,,nme pn da lwa,,dye emgla lawa,,huhu...
dy ni tgi,,klau aku jln sblh dye
trasenyer la diri ni xckup ktggian,,huhu
dye ni owg ganu..mse mule2 kwn ngn dye ni.spth pong xphang pe dye ckp..haha
tp skunk ak da ley da,,,huhu

ni plak ika,,,nme pnuh dye kartika,,,yg si aini tadi tggi,,
yg ika ni plak alahai,,kocik kemetot jew
orangnyer,,owg n9 nih,,2 ktowg kamcing skit,,
coz dy pn gle2 n ske glak cm aku gak dy ni,,
,huhu,,kcik2 dyer nih,otak geliger wehhh,,,,emg otak math dye ni,,huhu
dye la yg byk tlong aku klau xphm stdy,,,n dye la mrangkap ckgu tusyen ak
 tiap kli nk dkt exam,,haha
klau x byk yg dye tlg aku, x tersenarai la akdalam "dean list"....alhmdulillah..tq ika!hihi:)

ni la lisa and huda,,,,huda yg blah kanan n lisa belah kira..
dorang ni same ngan anis,mek syariah...dorang nih sporting habiss,,,haha
wlaupun mek syariah,diorang ni gke2 gak orngnyer,,
ktorg ske jln2...mke ktowg nih emg kdai sewa krte da knal da,,haha
yang huda nih sdare ain nabila,,ain nabila kwn rpt ak mse skul menengah dulu,,huhu



ni la gbc,,,yg dok sblah aku 2 ain nabila,,ak pggil dy mok,,huhu
yg baris tengah kiri,kecik,ayu,jaja n rara,,,
yg dpn skali plak nod and paen,,,sorng x de lam gmbar ni,,qilah nme dye,,dye
x dtg mse ni,
huhu,,,,sonok kwn ngn dowg ni,,,sume otak gle2...
klau jmpe,x abis2 glak,,pch prut,,huhu


dlm gmbar ni ade qila...dye yg pkai 2dung wrne warni 2,,huhu...
dye emg yg pling tggi antre ktorg,,tggi n slim,,huhu

No comments:

Post a Comment