Friday, October 12, 2012

runsinggggg


assalamualaikum....:)

wahh,,,tersangat, teramat terlalu lah lame aku x meng'update blog aku ni,,huhu..
aku tersangat lah busyyy...sepanjang kat rumah selama 6 bulan lps hbis diploma, aku tolang k.ipar aku kt kdai makan die..so,,,meme busy lah kan,,hehe
skrang, alhamdulillah dah sebulan aku smbung study balik dalam bachelor of islamic finance...
3 tahun lagi aku kt terengganu ni..tkut dapat jodoh orang ganu plak nnti,,keh3
bile pkir 3 tahun lg kt ganu ni, aku runsing btol,,bile tambah2, 6 thun aku kt sni,,, mmg ikutkan hati, x nak dah jaoh2 ni,,,kesian mak ngn abah aku,,jaouh katenye..hmmm,,xpelah,,demi ilmu kan...:')

sebenarnye kan,,,aku tibe2 nk update blog ni sbb aku tgh sdeh,runsing, sakit hati dengan sorang yang aku anggap sahabat ni..aku je lah anggap die sahabat,,die x pon,,die anggap aku kwn2 tepi jalan je kot,,,hehe..sedih plak dengar cmtu..uhukk...:(
tp btol lah...menyesal plak bile bersahabat dengan orang yang dah ade buah hati ni,,,ramai je kawan2 aku lain dah ade buah hati, tp xde plak cmni,, menyampah pon ade...name pn kawan kn,,aku pn x pnah layan lebih2..
tp aku akui, kawan aku ni mmg baik sgt...pendengar yang baik,,penasihat yang baik,, die baik dkat sume orang..die layan sume kwn die camtu jgak setahu aku,, so, aku ni same cam kawan2 biase die yang lain...
jadi, aku xtaw ape masalah buah hati die nak friend, lpas tu unfriend dan lepas tu blok aku!! x ke.......ish...mls nk ckp...astaghfirullah hal'azim,,,,,
lame dah aku simpan ni,,,selama ni dia stalker aku ke? aku x pnah ambik tau pun pasal dia..diorang nak couple ke,,nak kahwin ke,,hei, up to u all lah... lagi aku doakan kebahagiaan korang.. x semestinya mesra dengan kawan kite tu kite suke die kn,,,sape cakap bile kite mesra@baik dengan lelaki kite suke die? teori mane ko dengar? mesra ade byk mksud,,mcm aku, juz selese berkawan ngan die,, bukan selesa nk bercinta ngan dia..adoiii... x paham jenis manusia cmni..

hmmm,,,yg sedihnye,,,kawan yang aku anggap sahabat kononnye ni lgsung diam membisu dah,,takut awek ape,, xde pun bagi penerangan kat aku ape2.. kalau die btol2 kawan yang baiklah kan, die msti ade sesuatu untuk disampaikan kt kawan tepi jalan die ni,,,hmm..xpelah... aku doakan kau dan kau cepat kahwen lah,,moge diberkati hingga ke akhir hayat,,,hehe...  aku pun jenis x suke dendam2,,, moge semua di bawah rahmat Allah,,insyaAllah :)

"Sahabat yang baik adalah orang yang sangat kita percayai dan membuat kita tenang bersamanya. Dia menjadi tempat berbagi kelelahan, berbagi kesedihan dan tidak pernah menjual rahasia diri kita”

ok lah,, nak kongi gmbar khwen alang mase cuti 6 bulan aku hari tu,,, x suke lah touching lame2 ni,,,,baik kongsi bnde lain plak..hehe,,sepanjang knduri tu, aku rase sibuk aku mengalahkan pengantin,,,sebab kn aku sorang anak perempuan,,hantaran, bilik pengantin, hiasan background tok alang ambik gambar sume aku uruskan,, ni sume gara2 alang x nak habis duit upah orang buat,,, lagipun die taw adik die kreatif..keh3...sila muntahhh,,,:0
ok,,jom tengok gmbar je lah

makcik2 yang sporting habiss,,,:) tema kndri umh aku kaler purple,,



k.su,alang n mkcik pkcik,,hehe



makcik ckap jubah aku cntik,,hehe,,jubah on9 je ni..



k.su selepas akad nikah:) segala pkaian pengantin pmpuan n alang tu k.su yg jhit..sgt cntik dan simple je,,
tdung pun buat sndri,,jimat pn jimat xyah upah designer buat..k.ipar ku yg kreatif,,:)



ni gmbar terakhir dengan arwah mak uda mase hari akd nikah alang,,
mak uda yang byk menyumbangkan bakti..semoga syurga tempatmu mak uda..aminn:')



npe aku ltak gmbr sirih jnjung ni? sbb aku yg gbh sgla hntran phk laki,,wlaupn x lawa cm tempah kt kedai, its okay,,,nk jimat kan,,huhu



makan beradap,,terlampau banyak makanan,,tema belah k.su merah,,sib bek latar ade pink2 skit..
klau x kalah khwen cina,,huhu

fmly ku yg sengal,,dengan tudung mak yg senget benget ak xsmpat betulkan,,maklumlah sume dah penat mase ni pkul 3 dh,,esoknye nk knduri kt umah kami pulak,,pelamin simple skdr fmly bergmbr..



"terima kasih buat adik kesayangan nurhaslinda atas segala bantuan yg dilakukan"
ucapan alang mase sesi pengantin berucap,,haha,,sme2 alang,,huhu:)



sume nak purple,,,



adat knduri khwen n9,,buapak kena dduk atas rumah,,makanan msti dihidangkan dam ditutup dgn tdung saji,,mcm2,,,,dah bapak ko pn buapak lindaaa..huhu



main sep2 tgn plak mkcik ni,,huhu



ini adalah kek sponsor dr saya,,,huhu,,duit xdok nk sponsor besau2..kire untung aku sponser,,dah le aku ni dikire menganggur je,,huhu


No comments:

Post a Comment